Hemma igen!

Tiden går fort när man har roligt! Tänkte att 5 dagar i Göteborg skulle vara lång tid och att vi kanske skulle bli trötta på varandra... men nej! Det har varit så kul att få rå om finaste Emilia och vi har bara nästan fräst lite åt varandra en mycket kort stund när det saknades en del till skoskåpet... Men det var faktiskt helt OK. Montering av IKEA-möbler kan vara enerverande. Eftersom det varit så kul i helgen föreslog jag att jag kanske skulle flytta hem till henne - men där tror jag gränsen gick... Hon är med andra ord helt normal! Haha!
 
Hemresa gjorde att det bara blev en kortis på stan (jag skulle ju ha en ljusstake som jag inte hunnit köpa - fanns en kvar... :) och sedan iväg till flygbussen... Många bussanslutningar är det på Nils Ericsson Terminalen...

Och bredvid 22:an står min 22-åring och det kändes så sorgligt att skiljas åt... Älskade barn, det är lite för långt till Göteborg! Tur att vi ses en vecka till jul! Bamsekramar och tack för en fin helg!

En sista vinkning och sedan iväg!


Lite förseningar på Landvetter men jag hann ändå (hade bara en kort stund innan bytet på Arlanda). Och tur att jag checkat in till plats i den främre delen... De andra fick vänta en lång stund innan dörren öppnades...
 
Nu har jag varit iväg och lagt en speakertext som saknades till TV-serien "Skrotarna" och även fått kika lite på en del av materialet. Det kommer att bli kanonbra! Snyggt jobbat Ted! Väl hemma har jag tänt ljus, gjort upp eld och ämnar mysa i värmen! Skrållan var dock lite besviken när jag öppnade dörren. Tror att hon haft alldeles för bra kattvakt! Haha! De hade t o m fredagsmys och bjöd henne på baconost! Nu kommer hon väl att vilja att vi reser bort fler gånger. Nåja, så blir det säkert! Men imorrn lär hon bli glad igen, för då kommer husse hem!

Ha en bra kväll alla!