Alla hemma!

Igår kom jag hem från Göteborg och idag var det makens tur att landa i Skellefteå! Han hade ju åkt ända från Uganda så min resa räknas väl nästan inte... Ställde väckaren och gav mig iväg för att hämta på flygplatsen och träffade genast fler bekanta! Välkommen åter säger jag även till Anki & B-O och Thomas & Eva! Skönt att ni kom hem välbehållna! Jag har särskilt saknat Anki eftersom jag känner att jag verkligen behöver komma igång med träningen! Maken hade tappat ett par kilo i Afrika men man kan inte säga detsamma om mig efter matresan till Götet...Haha! Nåja, bara att bita i det sura äpplet! Imorrn ska jag ge mig ut!
 

Skönt att ha maken hemma välbehållen efter resan! Välkommen hem igen! Även om de klarat sig från större åkommor var det skönt med lite Pro Viva blåbär i kistan! Tycker ändå att han är ganska lik sig! Behövdes inte direkt någon ros i knapphålet på Falmark...


Och en rustik middag med raggmunkar och fläsk! Då måste väl också magen känna sig hemma?


Sista hälsningen från Afrika blev en iPhonebild som han skickade för ett par dagar sedan! Not bad! Och nej, det är inget självporträtt! Det där är en giraff!

Själv har jag mest varit trött idag och suttit med ekonomijobb som inte heller är särskilt uppiggande... Mycket fakturor... Men också glädjande att se att mer än hälften av biljetterna har gått åt och att det rullar på med försäljningen! Kul! Passa på att boka ni som inte hunnit! På lördag åker vi till Arvidsjaur och nästa vecka bär det av till Sundsvall för ett par föreställningar. Ska bli spännande eftersom vi aldrig spelat där! Men det är redan utsålt så vi behöver inte vara så oroliga. Sköööönt!

Nu ska jag kika på "Halv åtta hos mig" från Skellefteå och hoppas på ett kul program! Ha det bra alla glada!