Tisdagmys!

Jaha.. tror ni inte att sadisten är uppe idag också? Jag kan både se och känna värmen av den här inne... Det kan inte vara meningen att vi som har så få soldagar varje år ska sitta inomhus? Och jobba? En kort stund kände jag att mitt glada humör höll på att svikta...


Stark och klart retsam...

Men jag är ju en handlingens kvinna som trivs bäst där det är ljusast - så sagt och gjort:


Om inte solen kan komma in så får väl jag flytta ut! Här fick jag också hjälp med lite planeringsarbete av Skrållan! Hon är såååååå duktig! Haha!

Ja, idag ska jag både skriva, planera event, göra ett par ärenden och slutligen åka till mamma som fyller 75 år idag! Både hon och pappa har undanbett sig men det kommer lite folk i alla fall. Kan bli fortsatt jobb senare ikväll - OCH en kvällspromenad! Dagar som den här ska man ta vara på! Jag berättade ju igår om hur glad jag var och känslan sitter i! Men det har också hänt ett par saker... Har brutit två naglar och fått en finne på näsan... Så nu vet ni att jag inte är den perfekta glädjeflickan! Haha!

Vi fick också ett roligt jobb igår vilket innebär att vi får turnera ända ner till Upplands Väsby i höst! Kommer vi överens om priset så skulle det ju vara jättekul! Utan att skryta (jag kan ju inte göra det varje dag!) så kan jag väl säga att jag har lite "flow" just nu! Mår bra och befinner mig i en fas i livet som jag verkligen gillar! Och jag som trodde att 50 var ett steg närmare ättestupan... Hur fel hade jag inte?
#1 - - Ola T:

Vad kul att du har flow! Det är du mycket väl värd. Och du har väl hört att livet börjar efter 50. Det är bara toppen också 15 år därefter… Ska du veta.

#2 - - Maria:

Kul med flow, passa på. jag har då varit ute och fått fin röd fäg i ansiktet...hellre röd än vit haha..

Kul att er glädje får sprida sig lite söderut :)