Effektiv förmiddag!

Det är verkligen inte många måndagmorgnar som jag är uppe före sju... Ja, jag vet att det låter oansvarigt men vi har väl alla olika rytm och jag är hellre igång senare på kvällen. I morse var jag dock på plats hos Tandregleringen redan 07.30 för att prova ut en bettskena som ska göra att jag snarkar mindre. Väntetiden var egentligen angiven till september men jag fick ett återbud och är väldigt glad för det! 11 juni ska jag ha denna underbart effektiva (men fula) skena på plats! Ska bli intressant se om det funkar!

Man kan, om man har otur, få mer underbett, men jag vet inte om jag ska oroa mig för det. Jag har ju redan underbett vissa dagar...


Kan det bli värre? Nej, det enda jag fasade för idag var väl att bli fastspänd i tandläkarstolen och mötas av denna syn:


Vilken skräck! Haha! Inte bra för den som redan nu har lite fobi...

Hur som helst gick det jättebra och tandläkaren var väldigt "behändig", som min mamma skulle ha sagt! Sedan åkte jag hem, piffade till mig, hämtade maken och vi drog till polisstationen för att förnya passen. Noterade vid förra resan att det inte återstod så mycket tid och vi ska ju iväg igen i slutet av maj. Ärendet gick snabbt så redan vid 10.00 hade jag gjort bort både tandläkare och pass. Det måste vara nytt personligt rekord!


Solen sken över älven när vi åkte hem och den skiner fortfarande! Lite lunch, en stund i solen och sedan igång med jobb. Ska försöka avverka lite saker innan det är dags för kvällens SPYC-pass! Det ska bli härligt!
#1 - - Dunder Gunder:

Välkommen till min NYA praktik! Gunders PRAO Tjänst.

Nya borrar. Ny maskin...eller kanske inte..ja jag vet int.



/ D..eller Grrrr..nä nu vet ja.. Dr. Gunder

#2 - - Monica:

Haha! Käre Dr Gunder, jag är glad att jag slapp sitta i din stol idag. Dina borrar är alldeles för stora för mig. Jag har ju så liten käft! :)