Tillbaka?

Äntligen ska jag få komma tillbaka efter mitt långa träningsuppehåll! Ja, det är ju ingen coach som direkt har stoppat mig och ingen idrottskada som legat till grund för upphållet heller. Det är bara sataförkylningen som min syster döpt till "Allan"!

Men, den börjar vara på tillbakagående så ikväll ska jag se till att svetta ut det sista! Ser fram emot träningsvärken! Trodde aldrig att jag skulle skriva så men det känns som om det också är sant. Åtminstone tills jag vaknar imorrn... Haha!

Idag har det varit en heldag vid datorn och då blir det inget större bloggande heller. Har suttit med planering inför ett kommande event och offertskrivning tar sin rundliga tid. Man vill ju inte direkt "räkna bort sig"! Har i alla fall haft flera goda kontakter idag så jag tror att det mesta ska gå åt rätt håll!

Annars då? Ganska fult faktiskt! Ute alltså!


Det här måste väl vara den fulaste snön på året när det tinar fram barr, grenar och en och annan sak som varit översnöad... Åtminstone är det inte snyggt idag eftersom det inte heller är någon soooool! Längtar efter kaffepauserna i solen så jag hoppas den dyker upp snart igen!

Nu har jag snabblagat spagetti och köttfärssås, ska äta, hämta min snarkutrustning som jag sova med i natt för att registrera hur jag sover. Ska bli intressant! Och sedan är det ju träning! Tjolahopp!