Sol och måne!

Var uppe i natt igen. Nu förstår jag varför:


Full som fanken! Man påverkas nog mer än man tror! Bättre idag:


Soooool! Vilken underbart härlig dag! Vi tog plats utomhus och njöt av det vackra vädret! Fick också besök!


Storebror Lars med sambon Bettan tittade förbi och tog en kaffe ute på bron. Det är så mycket snö nu att vi inte tar oss in i uterummet för att hämta fram utemöblerna men det funkar även med provisorium så här på vårkanten!


Sedan dukade vi upp kalaslunch! Som sig bör en sån här dag!


Maken eldade i lillgrillen och jag höll på att bränna upp korven när jag skulle fota...


Men gott blev det! Nu luktar alla kläder så där lagom rökigt och det är precis som det ska!

Ska sätta mig med lite pappersjobb som blivit liggande och känner mig nöjd över att ha fått en sån utedag som jag verkligen längtat efter! Och sedan tog Ferry silver och det gjorde mig också så väldigt glad!
#1 - - Anonym:

Ja dessa fullgubbar, de ställer till det för oss kvinnor..jag sover nästan sämre innan månen blir full..men jag jobbar i vården, och jag ska säga dig att det märks på de gamla att det är fullmåne. De sover sämre än vanligt.

#2 - - Rebecka:

ååh va mysigt att se en ny bild på papsen och bettan!! börjar längta.hem lite nu, älskar ju mars med snö och sol på samma gång, här får ja roa mig med sol utan snö och grillning :-/ men de duger! Kram fina faster!