Indoor!

Har bokat in mig på "Indoor walking" igen! Ser fram emot kvällens drabbning även om jag också gruvar mig lite eftersom jag inte känner mig i normal form ännu. Men det bästa med den träningen är ju att man själv styr hur tungt det ska vara och att ingen annan ser hur mycket man presterar! Den tavla som sitter på väggen mäter bara de som har valt att använda pulsband och dit har jag verkligen inte kommit ännu.

Och på frågan om det inte är bättre att promenera "outdoor" så svarar jag nej. Intervallträningen som passet innebär får man inte om man tar en promenad och så genomsvettig och slutkörd blir jag verkligen inte utomhus. Här tar man i på ett helt annat sätt och det är faktiskt väldigt roligt! Man utmanar sig själv och det är det ultimata! Ska också gå på måndagar nu eftersom vår bästa träningsledare Anki reser bort några veckor! Hoppas få med mig fler brudar från gruppen! Det ÄR så roligt att följas några stycken! Man får både berömma och beklaga sig! Haha!

Tänkte lägga in en bild från ett Indoor-pass och trodde att bilderna på google skulle se ut så här:


Jodå, det gjorde ju några stycken men säg mig hur bilden här nedanför illustrerar Indoor Walking?:


Inte kan jag säga att jag känner igen mig! Men det kanske är min målbild till "Bitch 2012"? Haha!

Annars är det fortsatt jobb idag och har jag tur hinner jag även fortsätta med mina garderober som nu kräver ännu en utrensning. Fick tips igår om att skänka lite kläder till Mödravården som möter flera unga invandrartjejer som inte har råd att köpa lämpliga kläder till sina växande magar. Där kanske man äntligen hittar avnämare till sina avlagda prylar! Ja, modet är ju lite rymligt och det har (rymliga) jag anammat så en del saker borde passa även om det inte är mammakläder.

Jag läser också att arbetet med Norrbotniabanan går framåt och att nästa sträckning kan bli Umeå-Skellefteå vilket vore sååååå bra! Hoppas att det blir så! Läser också att fullmäktige antagit kulturplanen utan att kunna definiera ordet kultur... Kul! Tur? Haha! Hur som helst så tycker jag i den frågan att biblioteket också borde inrymmas i ett nytt bygge. Se bara på Kulturens Hus i Luleå och den genomströmning av människor som biblioteket för med sig. Ovärderligt för ett "levande" hus - men naturligtvis också ett jättebygge om det blir så.

Nej, nu jobbar vi vidare!