Glad!

Jag har ju haft en riktigt bra period när det gäller mående den senaste tiden och inte blev det sämre idag! Maken gick en promenad efter frukost och kom hem med dessa:


Så fiiiina tulpaner! Jag älskar blommor och dessa fick jag bara för att jag är så glad! Tack! Det är faktiskt något jag måste fortsätta med! Det lönar sig! :)

Idag ska jag annars fortsätta med jobb och texter, åka och köpa lite tyg till en grej jag ska sy och sedan i afton åka på dagis för att hämta My! Jag kände igår att jag inte träffat dem på länge och om jag ska hinna så blir det hämtning eftersom jag har ett möte ikväll. Är det inte träning så är det något annat! Längtar efter tjejerna!

Fint väder är det trots att solen nu verkar avvika. Att detta skulle ske två minuter efter att jag bett maken bära fram trädgårdsbordet för att kunna sitta ute känns lite "avfunnet" åt det negativa hållet. Men nu står det här ute och jag kan när jag vill bre ut några papper och sätta mig i solen - om den skulle behaga komma fram igen! Men tills dess kan jag ju sitta inne och njuta!


Ha en fin dag!