Djävulens bakverk...

Jag har ångrat mig. Jag tycker inte alls att ni ska göra desserten jag tipsade om igår! Den går nämligen inte att motstå!!! Ett djävulens bakverk... idag har jag ätit fyra bitar! Och jag som verkligen försökt undvika sötsaker, men det beror nog på att jag inte heller har haft några hemma! Haha! Tur att jag har varit och tränat ikväll. Fick köra extra hårt!

Hur som helst har det varit en väldigt bra och effektiv dag. Började med att Åsa kom och det var så otroligt roligt att träffas igen! Jag har verkligen saknat dig min vän! Vi svidade om på en gång och gjorde oss klara för fotografering till vår kommande affisch. Kanske blir det "Emma" och "Belinda" som frontar igen? Kanske blir det jag och Åsa? Det lutar just nu mer åt det senare.


Men det var inte så enkelt att hålla balansen... Haha! Det blev några "bleeps and blunders"... Men roligt hade vi! Det har vi ju alltid! Och figurerna var också med på ett hörn:


Nu får vi se om de accepterar att hålla sig i bakgrunden... :)


Sedan blev det lunch. Tur att man lagade upp lite husmanskost igår! Därefter fortsatte eftermiddagen med möten!


Vi träffade David som är en av våra filmare för genomgång av alla idéer. Vi skrattade hur gott som helst åt en del mer galna upptåg men lyckades ändå fatta beslut om vilka som ska vara med i produktionen. Tisdag blir filmdag! Och därefter blev det sittning med bästa Peter för genomgång av både speldagar och all teknik som ska finnas med i höst. Det kan hända att det blir en ganska hypermodern produktion! Kan hända, sa jag... Haha!

Så tog dagen slut, jag tog emot ännu en spännande leverans från "Brobergs fisk" (rödingfilé och lammfärs!) och därefter väntade "Indoor walking"! Eftersom jag slafsade i mig ännu en kaka när jag kom hem så har jag också dammsugit som straff... Jag hämtade också posten och var tvungen att ta en bild av reklambladet från OKQ8 på Solbacken!


Nu figurerar dina gamla arbetskamrater på bild Emilia! Kul! Men ingen hade lika fin
t-shirt som du när du jobbade... På framsidan stod det tryckt: "Jag byter dina torkarblad!" Om den texten kan man väl säga att det var tur att ingen frågade... Haha!

Nej, äntligen dusch och förmodligen en tidig kväll! Bra jobbat alla som varit i vår närhet idag! Jag känner mig verkligen privilegierad som får samarbeta med så otroligt härliga och kunniga människor!