Windows!

Nej, detta är inte någon hyllning till datavärlden. Detta är ett klagomål. På fönster. Varför kan det inte finnas någon funktion som gör dem självrengörande? Kan väl inte vara någon match att uppfinna? Men, nu har jag, som ni säkert förstår, torkat resten av glasrutorna och även uterummet! Så ni kan spara på nymodigheterna så säger jag till innan det är aktuellt nästa gång. Innan!


Ja, det är säkert ingen som ser någon skillnad men jag publicerar ändå resultatet - because I'm worth it! Ute, inne, mellan och duschade blommor! Yezz!!! Nu återstår bara att städa upp här inne eftersom det blir lite "före" när jag jobbar. Helst skulle jag vilja spola av hela skiten men det är nog inte att rekommendera... Haha!
 

Igår kväll satt vi i uterummet med grillat, TV och läsning - väldigt lugnt och skönt. Tills jag såg fönstren... Solen är fin - men sablar så obarmhärtig! Nåja, nu är det gjort så jag ska inte orda mer om det. Har också hängt ut tvätt och ska alltså ta tag i dammsugningen innan jag sätter mig för att jobba ett par timmar. Det blir en hektisk vecka så det är lika bra att börja!


På tal om solen så måste den ha gjort sitt eftersom jag såg att rönnarna börjat blomma. Hände det igår eller har jag glömt titta upp? Och hur är det nu? Är det så att rönnen bara bär en börda - av bär eller snö? Eller är det så att om det blir mycket rönnbär så blir det mycket snö? Någon som vet? Ja, tids nog får vi se. När det gäller vädret så brukar det alltid bli nåt!
 
Nu måste jag fortsätta! Syyyynes!