Vilken dag...

Jeeezus! Idag har det varit full spruta sedan jag steg upp före halv sju! Mycket på agendan som ska fixas till veckans event, ändringar som måste åtgärdas och planering som ska göras för alla som ska jobba. Dessutom hämtning och inköp av det mesta från klädnypor (joo) till blommor, tyger och servetter...Det ska ju se fint ut där vi ska vara också! Men det mesta börjar vara klart nu. Det mesta...
 
Så jag har alternerat mellan datorn, telefonen och bilen ända tills det var dags att dra iväg på ett träningspass! Gick en lång promenad även igår kväll och det är skönt att röra på sig när huvudet är lite ansträngt. Man behöver rensa skallen!
 
När klockan var två kom jag på att jag inte hade ätit lunch så jag snodde ihop en snabb kycklingsallad som vi också åt till middag eftersom det inte fanns så gott om tid att stå och laga mat. Jodå, den blev riktigt god även om jag egentligen längtade efter ett fläskigt mål från McDonalds... Haha!
 
Typ denna mastodontmiddag som vi åt i Spanien! Avslutningen på den veckan gick i frosseriets tecken och smakade helt fantastiskt! Nu för tiden är det väldigt sällan jag äter den här typen av mat men QP kan jag längta efter!
 
När jag kom hem ikväll så satte jag igång med plantering av blommor ute så klockan blev halv tio innan jag ens kom till duschen. Nu är jag som överkörd av tåget och ska slänga mig isäng! Det blir inte många inlägg nu men det kommer mer en annan dag! Sov gott alla glada!