Trött dag...

Om jag var pigg igår så kan jag säga att jag efter fyra timmars sömn kände mig i det närmaste överkörd idag... Och gör det fortfarande! Men skillnaden är ju att ikväll får jag sova! Det ska också bli skönt! Jag är fortfarande så nöjd med gårdagens aktivitet och inte blev det sämre idag när alla berömde och tackade ännu en gång! Kul! Om de är helt ärliga vet jag inte men de är i alla fall väldigt artiga! Haha! Nej, de såg uppriktiga ut och jag passar på att suga åt mig av berömmet!
 

Börjar med gårdagens avslutning då jag tog den sista bilden när jag skjutsade Jörgen för att hämta Brolles bil! Fin körning efter en jobbkväll! Jörgen fyller dessutom 41 (va? Måste vara 27?) idag och vi skickar massor med Grattiskramar till min underbare samarbetspartner!

Idag åkte jag bara ut till Boviken för att träffa gänget och se till att en del av dem kom sig ut till flyget!


Underbart att blicka ut från Anki och B-O:s tomt! Det är verkligen fint här ute!


Värdinnorna tog emot oss! En del med öppna famnen (Anki) och en annan med reservation...


Tindra... Inte kul när det kommer högröstade tanter och klampar in mitt i paradiset! Haha!


Och alla trivdes i det vackra vädret! Grillarna stod på och alla åt och fortsatte utbytet!


Den här kvinnan (Josephine?) strödde komplimanger och tyckte att jag ser yngre och yngre ut för varje gång vi träffas! Som ni säkert förstår så älskar jag henne!


Det mulnade på utemellan men stundtals kunde man tro att det faktiskt var svensk sommar!


Många tog det också lugnare idag... Och det var ju meningen!


Kineserna ror och badar! Alltid!


Olov, som igår blev hårt ansatt av Belinda och även gick omkring hela kvällen med ett stort pussmärke i pannan, medgav att han blivit lite genererad men att han tyckte att Belinda var en kanontjej!


Jag gick runtoch minglade, åt och pratade. Här har jag träffat Göran och Kicki Schedin som kom för en stunds lunchande i solen! Att det sedan blev molningt bekymrade oss inte nämnvärt.


Busschauffören Fredrik fick komma med på bild så att Omnica Travel ska se att han skötte sig och var på plats! Här påstod han att han gömde sin dryck bakom tallriken men jag sa att det såg ut som om han hellre dolde ett hål i byxorna... Vad ska vi säga om det Monica H? Tur att han körde bättre än han poserade!


Anki tillsammans med söta dottern Felicia! Hon kör rätt mycket träningspass så vi bokade in ett par direkt nästa vecka! Kul! Men jobbigt... Hon har jobbat som personlig tränare och en av hennes "patienter" kräktes under passet... Haha!


Peter G och hans team stod vid grillarna och lagade parisare, hamburgare, korvar, lax och wok. Gött!


De allra tuffaste tog också ett dopp i havet! Kan inte ha varit mer än 12-13 grader... Brrr...


Medans andra (USA, Nya Zeeland m fl) tog plats i grillkåtan med eld - OCH filtar! Jag kallade dem "Cowards" och tyckte att de skulle komma ut i den svenska sommaren! Haha!


Janne fick bli dagens sommarkille i fina färger! Han kom naturligtvis med båt! Vad trodde ni?


Han fick dock konkurrens om titeln när fina Björn vaknade efter vilan! Så söööööt unge!


Han kollade snabbt in vad Anki hade i skåparna!


Men där var ju jag som sa "Tittut"! Om han blev rädd?


Haha! Neeeej, det ska mycket till om han inte skrattar! Kul att träffa dig igen Björn!

Ikväll har vi landat hemma, tagit en power nap i soffan, grillat lammfilé, kalvfilé, korvar, majs, haloumi, rostat färskpotatis och ätit mysmiddag i uterummet med världens finaste Emilia! Det gäller att passa på! För ganska snabbt var det dags att skjutsa iväg henne till träff med tjejerna och Stadsfest! Ha kul gumman och sköt dig snyggt! Kram till alla och Tack för idag! Extra kram till Anki som skickade godsaker i en påse hem till oss! Maken tittade i den och sa: "Anki ruuuules"! Och det gör du!