Oh what a night!

Nu tror ni väl att jag har varit ute och svirat - men nej! När jag kom hem igår sänkte sig tröttheten över mig och trots en power nap i soffan före middag så var jag helt sjuuuuuukt trött! Därför gick jag och la mig strax efter nio! Nytt rekord! Vaknade till när jag släppte in fina dottern vid halv fyra, vaknade till nästa gång vid tio men somnade om och steg inte upp förrän halv tolv! 14 timmars sömn! Och jag känner mig fortfarande överkörd av tåget... Men nu vet jag ju att jag kan vara pigg igen så det är bara att börja om!
 
Det har varit en galen vecka men så otroligt rolig och det känns så bra att kunna gå på semester och vara nöjd med det man åstadkommit så här i slutet! En riktigt positiv känsla! Nu har jag några veckor med dottern, ett par dagar med sonen (?) och sedan får maken semester! Ska nog bli en bra ledighet det här också trots att vädret verkar vara en aning tjurigt!
 
Ska förbereda en liten sommarfest här hemma nästa helg så jag hoppas att det åtminstone ska börja vara uppehåll! Vill gärna vara utomhus och grilla lite!
 
Den här utsikten genom mina rena fönster är inte särskilt munter... Mer regn än utsikt! Tur att vi har en kamin att elda i!
 
Nej, jag borde närma mig badrummet och ta en lång dusch för att vakna ordentligt! Sitter och spelar lite på telefonen och njuter av att mina åtaganden idag bara är att gå till dukat bord och klä mig ordentligt! Lovely!