Nytt utseende??!!!

Ja, kalla mig gärna konservativ men nu när jag ska till att blogga så har blogg.se gjort om hela sin sida och jag hittar inte som tidigare! Nu var det kanske inga stora förändringar men det var inget fel på det förra utseendet heller... Så det så!
 
Nej, nu ska jag inte vara gnällkärring... Bara att "go with the flow"! Jag kan ju t o m utrikiska så det här ska väl inte vara några problem! Det har varit en fullt upp även idag och jag är egentligen inte klar än heller... Puh! Men jag vet inte om jag ska orka så mycket mer - tidig uppstigning imorrn!
 
Jaha... Nu har bilderna blivit större också! Skulle bara säga att jag hittade några pärlor i rabatten igår! Och då syftar jag inte på maskrosbladet i bakgrunden... Satte Liljekonvaljer för typ 20 år sedan och de har tydligen tagit sig nu... Säger en del om mina gröna fingrar! Haha!
 
Sista dagen med ungdomarna hemma! Tack ska ni ha som fixade måltiderna även idag! :)
 
Har försökt njuta av deras närvaro när jag passerat dem i min stressade rundspringning... Jag blir lite som en yr höna med datorer igång på två ställen - inte bra - alltid nåt som man råkat spara ner i fel burk... Har jobbat med manus och planering idag och jag hoppas att jag ska vara någorlunda klar snart. Maken har också jobbat hårt idag med allt som står på "att-göra-listan" här hemma! Skurning av altanen var en punkt:
 
Och nog är det vackert? Att se en man skura?
 
Själv ville han helst slippa vara med på bild! Kan se illa ut... Tur att det var utomhus. Det är ju lite mer manligt... Haha! Själv hängde jag upp tvätt ute och drog sedan ner på stan för lite ärenden.
 

Annan fara... Jodå, det såg mörkt ut!
 
Men jag shoppade runt och hittade det jag skulle innan det var dags att träffa min namne på Omnica Travel för en genomgång! Vi jobbar så bra ihop! Vackra namn, vackra människor, duktiga kvinnor, pålitliga brudar, klämmiga som fanken... Nej, jag skaaaa sluta.... Vi jobbar i alla fall bra ihop! Haha!
 
Men när jag kom ut - i bara klänning - så hade himlen öppnat sig... Hygglo! Lite blötare landade jag hemma en stund innan det var dags att träffa syrran och kika på en lägenhet tillsammans med henne. Bra att ha med sig lite barnvakt när mannen i huset inte är hemma på veckorna!
 
Fin lägenhet! Får se hur det går med budgivningen! Hann ju också med lite pussar och kramar med fina My och det säger man inte nej till!
 
Nej säger man heller inte till ungdomarna som fixade middag för att jag skulle hinna på ett möte till! Tack igen! Ikväll så har jag försökt bjuda tillbaka genom att plocka ihop porslin och annat som vi inte behöver för att utrusta Oskars nya lägenhet som han ska flytta till i Luleå imorrn. Ja, vi hann en runda på ICA Maxi också för att komplettera det som saknades. Sådana här dagar längtar man efter IKEA - men jag skulle å andra sidan inte ha haft tid att åka dit heller...
 
Nu börjar det hopas i tvättstugan - både mina inköp, den intagna tvätten och sonens prylar... Vi åker tidigt imorrn bitti eftersom vi ska hinna jobba när vi kommer tillbaka. Hoppas att det inte börjar snöa... Haha!
 
Nej, nu är jag trött och slut och kommer att kasta mig i sängen efter en tallrik yoghurt! Tjolahopp!