Helt köööörd...

Jodå, det blev ett tufft träningspass med bästa Lisa Renberg! Jag omger mig med fina Lisor hela tiden! :) Gav järnet och kände mig ganska utpumpad när jag kom hem - men då såg jag gräsmattan... Den som jag tänkte klippa tidigare... När den lockar på mig har jag svårt att säga nej. Knäppt va? Det är precis som Åsa brukar säga: "Jag är en mycket sjuk människa!" Haha!


En timmes travande runt tomten gav i alla fall resultat! Benen är ännu mörare och jag hoppas få sova som en stock i natt!

Nu ska jag bara duscha, läsa, spela lite på telefonen och tänka på det jobb jag ska göra imorrn - för något mer konstruktivt blir det verkligen inte idag! Känner mig nöjd med träningen och sådär tillfreds med vad jag uträttat arbetsmässigt. Jag blir liksom inte klar nånstans - men man är ju lite resultatinriktad... Vill gärna ha allt klart på en gång och det går ju inte. Nya tag imorrn! Sov gott alla glada!