Åt rätt håll!

Ännu en fullspäckad dag som inte är slut ännu... Jag har en paus just nu så ni får ett lite tidigare inlägg. Jag tror att det kan komma ett till! :) Tidig revelj även idag och iväg för att lämna lite prylar till några utmärkta grabbar som skulle fixa i lokalen idag. Jag kan dock inte ha varit riktigt vaken eftersom jag hann ända hem innan jag kom på att de inte hade fått någon nyckel... Haha! Vilket pucko! Bara att åka igen!
 
Sedan samlade jag ihop mig och åkte till ännu ett teknikmöte inför "Mens Night 2". Det gäller ju att hålla igång alla projekt och fatta beslut om inköp inför hösten.


Även idag fick jag igång fem herrar som pysslade på för att fixa alla våra tekniska önskemål. En av dem hann dock smita ur bild... Att så många flockades när jag kom var dock inte någon sensation enligt Adam. Han refererade direkt till antalet flugor som samlas runt en koskit... Aaahhhhhhwwww! Han är en riktig charmör...


Ja, ni ser ju själva hur gullig han kan vara... Det är tur att han är bra på det han gör! PSMedia ska jobba med innehållet i det vi ska visa och det är jag glad för.

Sedan drog jag vidare och träffade lite andra grabbar som jag gick igenom veckans program med över en lunch i det fria!


Simon, Pär och Jögga! Fina killar! God sallad! Fint väder! Nja, en halvtimme senare började det störtregna... Lite tur!

Nu undrar ni säkert vad det är vi pysslar med så länge och vad det egentligen ska bli? Det kan jag nu avslöja! Lokalen ser ut precis som min vecka:


Helt snurrig och aningens oskarp... Nej, skarpare kan den bli:


Men inte mindre snurrig...

Nu börjar jag se fram emot morgondagen då första gästerna ankommer med flyg och de kommande dagarnas event. Särskilt torsdagen som jag jobbat extra mycket med! Det mesta har jag planerat rätt länge men man får ju hela tiden nya idéer och då är det kul att ringa samtal till människor som direkt efter första frågan säger: "Vilken tid vill du ha dem?". Fantastiskt! Så jag är nöjd. Det går åt rätt håll!
 
När jag kom hem grubblade jag dock över vad det var jag skulle göra ikväll och gick igenom min anteckningar en gång till, men nej... Va fanken? Funderade ett varv till och kom på det... Vi ska ju hämta Emilia på flyget sent ikväll!!! Åååååhhhhh, så roligt!!! Har just pratat med henne och hon satt på flygbussen med en aning "overload". Jag brukar ju få en "Heavy-lapp" på mina väskor när de närmar sig 23 kilo. Emilia hade packat 35... Haha! Nåja, det löser hon säkert! Välkommen hem älskade barn! Vi har längtat sååååå!