Medelålders?

Jag har ju blivit äldre men funderar på om jag nu har nått medelåldern på riktigt när jag väljer att rengöra glasögonen istället för att sminka mig till middan'?


Man får välja mellan att se bra ut eller att se bra ut... Haha! Här har vi i alla fall tagit plats i restaurangen som ikväll skulle bli proppfull! Det var nämligen billig tacobuffé och massor med norska barnfamiljer tog i alla fall chansen...
 
När det gäller Bergafjärdens Camping så har den länge varit en favorit men nu tycker jag att de börjar snåla lite på servicen. När man har hela restaurangen reserverad inför kvällen så måste man ta in mer personal! Nu fick många av de övriga gästerna vänta onödigt länge och hade hunnit äta en stund innan de fick dryck. Det går ju inte... Bra mat men kockarna i köket går för högtryck och hinner inte med. Man ska ju vara nöjd även när man går därifrån!
 
Och sedan måste de bygga en mast här ute eller göra något annat för att få upp hastigheten på uppkopplingen! Det kräver alla idag! Ja, jag ska säga vad jag tycker innan vi åker. Jag är inte arg men det måste alltid gå att förbättra saker och ting - särskilt när det är fullbelagt hela tiden! Det här blogginlägget tar t ex en jädra tid... Och tålamod är inte min bästa sida...


Nåja, vi beställde en bamseburgare idag! Maken har en förkärlek för dessa och de var riktigt bra! Fick maten hyfsat snabbt eftersom vi, som tur var, gick dit rätt tidigt.


På min plats låg annars en mindre portion geting när jag kom...


Och efter denna biffiga middag valde vi att dela på en cheesecake till kaffet. Riktigt bra!
 

Sedan har vi gått en runda runt campingen och det mesta är sig likt. Genom rutan fick jag se två norska par slå upp ett förtält. Det verkade vara första gången och mannen i mitten kom också ut med en bruksanvisning. Jag blev skeptisk men nu står det uppe! Bra jobbat!


Den här vagnen har stått uppallad i flera år och stod kvar även i år. Har alltid tyckt att det ser en aning rangligt ut men det verkar funka...



En del av området är lite ghetto-artat och här skulle jag nog inte vilja tillbringa en hel säsong.


Den här vagnen var i alla fall klart gulligast! Komforten är säkert ännu sämre än den vi har men den ser väldigt söt ut!
 
Ja, vi såg fler saker men det tar så satans lång tid att ladda upp bilderna att det faktiskt får vara för idag. Jag ger upp! Nu är det i alla fall tidig uppstigning imorrn och fortsatt resa ner till Stockholm där vi ska möte upp Oskar som kommer med flyg från Luleå och Lisa som har hälsat på en kompis ett par dagar. Ska bli kul att träffas och gå ut och äta lite imorrn kväll! Söndag blir det ett besök på Globen då vi ska se Paul Simon! Sååååå roligt! Jag får tänka lite på detta positiva då jag saknar årets besök på Trästock... Titta och lyssna lite åt mig ni som är där! Nu händer det inte mycket mer här. Säger klart slut från Sundsvall och ser fram emot nästa etapp på semestern!
 
Tjolahopp!