50 + 1...

Jaha, då blev man gratulerad idag igen! Av en wordfeud-vän söderut som noterat att det gått precis en månad sedan jag fyllde 50! Haha! Undrar hur länge man kan få uppmärksamhet för detta? Men gratulationer är helt OK bara det inte börjar gå till överdrift. Fast det kanske det börjar göra nu?
 
Nåja, jag märker inte någon större förändring och fortsätter småleva som vanligt! Till helgen ska vi dock ha lite sommarfest istället för kalas och det ska bli väldigt trevligt att samla lite kompisar och bara umgås! Idag har jag fått vara tillsammans med fina Emilia och vi började dagen med en gemensam långpromenad där jag satte nytt hastighetsrekord. Kände mig ganska nöjd tills hon efter fyra kilometer frågade: "Tror du att vi kan öka lite?" Haha! Nääääeee...
 

Happy shoes! Efteråt... :)

Sedan har jag solat lite och tvättat mycket, handlat mat, ringt några samtal för att reda upp det sista ekonomiska och även fått ett nytt uppdrag för nästa år! Kul som attan! Ska skicka sista mailen ikväll och då är jag ännu närmare semestern! Men nu ska vi ha musikmöte imorrn och bilen ska på service så den dagen lär också gå åt. Men torsdag ska bli en alldeles ledig dag som vi ska avsluta med Sommarteater! Ska bli väldigt trevligt!


På tal om tvätt så tog jag in den när det faktiskt kom några regndroppar i eftermiddag! Men det ska väl regna lite varje dag den här sommaren så jag blev inte förvånad! Det gick dock snabbt över och jag började vika ihop alla kläder. Nu har Emilias tvätt också hamnat i maskinen och för första gången på länge fanns det 10 ensamma sockar i maskinen! Haha! Ett mirakel!
 
Nu gör vi inte så många knop. Lagat mat och hänger i soffan. Ska fixa till våra naglar och se lite TV. Känns ganska skönt faktiskt! Ha en bra kväll ni också!