Riktiga män?

Idag har vi tagit på oss en intressant utmaning! Jag och Åsa ska under kvällen underhålla nästan 500 gruvarbetare! Nja, det kommer respektive också men hälften av dem är väl vad vi kallar för "riktiga män"! Åtminstone hoppas vi det! Haha! Lite roligt får man ju ha...

Vi är väl i nuläget helgarderade om man ser till garderoben för kvällen som jag just nu vädrar:


Allt från kärring till paljett! Nåt' av dem ska väl passa? :)

Nu har jag också tittat igenom kvällens planering och skrivit färdigt det som ska göras på scenen. Man vill ju gärna ha lite personliga ingångar så att de som sitter i publiken känner igen sig. Det är väl något jag skämt bort dem med men det är också något som ger mig en personlig utmaning! Nu ska vi bara genomföra kalaset!

Bergteamet är ju ett oerhört expansivt företag och har sedan 2005 vuxit från 85 till 550 anställda! Otroligt roligt! Kanhända har VD:n en del i framgången? Sist jag såg honom ge järnet så var han VD på Kuusakoski och åkte skidor i Contractorstafetten i ett lag som kallade sig "Men in black"! Han gick in för allt till 100% även då så ni ska inte tro att han bromsade i sista backen trots att det kommande fallet innebar en åkning på skaren med ansiktet före...


Christer! Mannen, myten, legenden! Vi får se vad han tar sig för ikväll?

Nu ska jag duscha och ladda! Ha en bra kväll så ses vi! :)