Pigg!


Det blev baconlindad torskfilé med mycket vitlök. MYCKET vitlök! Nu tycker jag att hela huset luktar och att det enda jag känner i munnen är eftersmaken. Men, men man blir väl frisk på kuppen! Och slipper attacker från vampyrer i natt! Fast de har inte varit några stora problem. Inte hittills i varje fall!

Nej, nu sitter jag här efter att ha sett "Morden i Midsomer" och funderar på hur natten kommer att te sig. Om man sover länge på morgonen och även tar en power nap efter lunch så är man inte trött när det blir kväll... Det kunde jag kanske ha räknat ut själv men jag ska ändå försöka lägga mig som vanligt och hoppas att förkylningen håller mig i ett luddigt grepp hela natten!

Hörde att Skellefteå toppar serietabellen efter kvällens vinst, att Juholt fortsätter att handskas ovarsamt med sanningen (budgeten den här gången) och att det var svenskar med på det "tippade" fartyget i Italien. Hoppas att de har klarat sig! Vidare har jag både vunnit och förlorat matcher i Wordfeud, ätit glass med lemon curd och ska avsluta kvällen med Stephen Booths senaste deckare... Ja, det var väl allt för idag!

Sov gott alla vitlökens vänner! Jag återkommer väl om jag blir fööööör pigg!