How we got fit!

Det är många som frågat... Många som önskat... Många som längtat! Och nu har det äntligen hänt!!!

Den beryktade och bejublade hälsofilmen "How we got fit" från "Mens Night" finns nu äntligen ute på Youtube! Kolla in den här: http://www.youtube.com/watch?v=-Q2CA6QHRIU

Jag kan säga att vi skrattade gott när vi gjorde den... Och att vi inte är färdigtränade ännu. Men det kommer! "Mens Night 2" ska ju ha premiär i höst så vi har några månader på oss!

Annars är det inte mer att orda om den här dagen. Jag känner att jag är på väg att bli förkyld och att jag nu ska iväg för att köpa lite ingefära för att kurera mig! Skönt i alla fall att det är ledig helg! :)

Och den "fulaste" kommentaren till min blogg kom igår från en "person" som tyckte att min blogg såg nice ut! Ja, det var ju trevligt. Personen ville gärna att jag skulle kolla in även dennes blogg om jag hade tid. Gissa var jag hamnade när jag klickade på länken? Sms:a låna... Nej, det tror jag verkligen inte! Kommentaren blev med andra ord ganska snabbt raderad! Blä!