Home sweet home!

Roligt att åka bort men skönt att komma hem! Det är med andra ord kul hela tiden! :) Snabba resor med korta väntetider gör att avståndet till Göteborg inte blir så långt! Åkte därifrån 16.15 och landade i Skellefteå 19.05! Perfa! Men det blir ju så där när man bokat själv... Haha!

Träffade en trevlig kvinna på väg till Skellefteå som nu börjat jobba på Argentums kontor i Malmö! Bra jobbat där Pär som anställt så trevlig biolog! Och kul med huvudkontor som ligger i vår "hometown"! Maken hämtade på flyget och skjutsade direkt till mitt möte som också var oerhört positivt! Vi ska underhålla Dibetesföreningens 60-årsjubileum och det var ett härligt gäng! Kommer nog att bli hur bra som helst!

Och nu har jag äntligen landat hemma! Ja, vad ska man säga? Om det varnades för oväder i Göteborg så undrar jag vad de skulle ha sagt om detta?


Man ser inte ens över till grannarna...


Och huset ligger inbäddat i snö!

Maken hade både skottat och städat så det var väldigt härligt att få göra entré! Katterna verkar också ha saknat mig eftersom de stod uppradade i hallen! Eller så var de bara hungriga... haha! Otroligt nöjd är jag i alla fall med min helg och nu ska jag ta en macka och sjunka ned i den egna soffan en stund! Skickar fler kramar till bästa dottern och tackar ännu en gång för att jag fick förmånen att få rå om dig några dagar! Älskar dig!
#1 - - Rebecka:

Jag ar sa glad att du lagger ut bilder pa snon!! :D

Att sitta har i Italien med 5-10 grader varmt och solen uppe fler timmar an i Sverige kanske inte ar sa fel men ibland langtar jag lite efter snon och "riktiga" januari och da ar det valdigt skont att hitta sa bra bilder har! :D

Tusen kramar till min goa faster!

#2 - - Monica:

:D Tusen kramar till dig med Rebecka! Kul att någon gillar mina bilder! Och snö ska det väl vara nu men jag längtar efter våren och soooolen! Sköt om dig och ha det så bra i Italien! :)

#3 - - Rebecka:

Det kanns verkligen inte som vinter har, mer som var med tanke pa kvittrande faglar, sol och oppet vatten osv. Det sags att man kan borja fara till stranden och sola i april..kanns lovande! Kram