Zumba!

Nu har jag gjort det igen! Gett mig in i något som lämnar spår i kroppen! Ömma spår... Har faktiskt inte just någon träningsvärk efter gårdagen men imorrn kommer det ny - det är jag övertygad om! Hur var det då? Rytmiska övningar från helvetet... Haha! Nja, det var ganska kul men högt tempo och så oerhört jobbigt! När halva passet gått säger ledaren att "Nu kommer det jobbiga"! Haha! Det hade ju varit igång läääääänge!


Men ni ser ju hur nöjd jag ser ut! Måste vara för att jag överlevt 55 minuter och att dessa nu var över! :) Genomblöt av svett i håret... Inte så snygg men jädrigt nöjd med mig själv! Det var vi förresten allihopa!


Här är fler duktiga "fredags-zumba-ister" (nytt ord) från vårt gympagäng! Bra jobbat tjejer! Lite darriga i benen var vi nog allihopa... Tror jag! Det var väldigt dåligt ljus därinne men jag tror egentligen inte att vi hade velat bli mer synliga än så här heller!


Nu har vi ätit middag och testat rödtungan jag beställde från Island! Jodå, riktigt bra och god fisk! Jag hade tänkt åka på affären för att shoppa lite tillbehör men jag orkade helt enkelt inte så det blev en "Kajsa Warg-variant" med det som fanns hemma! Smakade ändå underbart tillsammans med det hembakta brödet som Lisbeth hade fixat! Gött! Jag hade i och för sig kunnat äta vad som helst efter det där passet! Och fisken kan ni beställa på www.brobergsfisk.se Funkar alldeles utmärkt!


Ja, det blev mycket motion idag men jag undrar om inte promenaden vann tack vare det vackra vädret. Se bara på den majestätiska björken som inväntar våren i solskenet! Lovely!

Fast det är klart. Zumba kanske jag måste testa en gång till... Ja, det blir en spännande vecka nästa vecka. Vi blev också anmodade av bästa Anki att ägna helgen åt armhävningar för att hålla igång till måndagens träning! Haha!

Har faktiskt hunnit jobba också. Hade en jättebra telefonare med Åsa och vi är verkligen på rätt kurs! Mycket idéer som ska jobbas fram men så länge de finns är det verkligen ingen stress. Vi ska ju ha premiär i september! Fram tills dess väntar andra uppdrag och redan imorrn ska vi fira Skellefteå Diabetesförening som fyller 60 år. Det rör på sig! På alla fronter!