Mera hjärta!

Den politiska debatten har väl nått en lägstanivå när man tolkar "Vi älskar människor" till "Den man älskar agar man". Eller? Jag säger inte vilket parti som kritiserats. Jag ber er bara fundera på om sakligheten existerar?

Nåja, nu var det inte politik vi skulle diskutera idag. Det var hjärtan! Jag har haft en bra dag, tog mig ut på en rask promenad men började efter en halvtimme fundera på om jag skulle ta mig ända hem... Tungandad och så slut i hela kroppen! Men, det var ingen infarkt - det var bara träningsvärken! Haha! Den lär inte ha gått över tills imorrn men jag ska fortsätta att utsätta mig! :)

Tur att maken kom hem med plåster på såren:


Rosor och choklad! Tack hjärtat! Jag blev såååå glad!

Har just pratat med våra små hjärtan i Luleå och Göteborg och båda har fått presenten vi skickade! De blev också sååå glada! Vad det var för något? Ja, inga hjärtan...


En utmärkt skalare som kan byta blad med ett enkelt klick! Vi köpte en till oss själva också så nu ska vi testa!

Jag har ju nött upp min Julienneskärare som strimlar grönsaker så fint så det var dags för en ny! Och jag envisas med att kalla den för Mandolin men den gör ju tunna skivor... Eller så var det ett instrument... Inte lätt med alla ord! Hoppas den funkar! Emilia testade i alla fall direkt och gjorde Tzatziki! Hon lär bli frisk från förkylningen i samma veva eftersom hon också gillar mycket vitlök!

Nu ska jag vila mig i form till morgondagen då jag ska fortsätta att skaaaapa!
Sov gott alla!