Tack å förlåt!

Börjar med förlåtandet! Rose-Marie som vi träffade på Fotografiska heter naturligtvis Lindfors och inte Sundqvist som väl var hennes namn som ogift. Tror jag! Numera är jag inte säker på nåt' men ibland blir det i alla fall rätt! Hur som helst var det trevligt att träffas! :)

Övergår sedan till tacket som jag ikväll riktar till Åsa och Peter för ett suveränt jobb på Medlefors! Så vansinnigt kul att ha Peter med sig som tekniker! Du är ju bara bäst! Tack också till Diabetesföreningen som var en oerhört tacksam publik! Kul att vi fick komma och fira ert jubileum!

Som vanligt var det paljettkavaj på eftersom det ju var en finare fest. Vi vill ju gärna vara lite snygga...


Eller?


Förlåt, glada ska det naturligtvis vara! Och glada är vi ju nästan jämt! Att skratta så här gott är en bra början på en rolig jobbkväll!


Vi höll i hela kvällen som började med mingel och välkomstdrink!


Åsa kollade in baren!


Och surrade med Stig-Olov och Madeleine Gradin som båda är riktiga klippor i föreningen! Eldsjälar som de här är ovärderliga!


Glad stämning och mycket skratt! Här är det Åsa som håller igång på scenen!
Hur ska jag annars kunna ta lite bilder? Haha!


Fint dekorerat buffébord och, som vanligt på Medlefors, suveränt goood mat!

Bra jobbat alla! Nu återgår jag till soffan och inväntar sms från Åsa så att jag vet att hon tagit sig hem! Vi är ju rädda om varandra! Sov gott alla glada!