S.P.Y.C

Jag kommer att ha ont lite här och där imorrn - det är en sak som är säker! Vi "lekte" med bollarna ikväll vilket är rätt kul träning men när man ska ligga på rygg på bollen, lyfta vikter med händerna och samtidigt höja arslet mot taket så blir det också jobbigt!!! Men vi skrattar rätt mycket och det gör att man trollar bort lite av det som tar emot mest. Så, jag ser fram emot träningsvärken! För den kommer!

Fick en rolig bild igår från syrran som varit på sminkparty hos makens kusins fru Birgitta (ja, ni fattar). Hon och Ola firar böllopsdag idag och så här såg det bl a ut i kyrkan för 24 år sedan:


En ung Monica sjunger till komp av Arne Jonasson!

Ja, håret var långt och uppsatt, dräkten hade rejäla axelvaddar och kom från Boutique Ninni. Det här året förlovade vi oss, hade just flyttat in i huset och maken fyllde 30. Jag skulle snart också vara gravid med Oskar som föddes i december! Vilken tillbakablick! En tjusig tid helt enkelt! Haha! Ni ser ju också så seriös jag ser ut när jag sjunger? Det är något jag aldrig vågar idag. Men man får väl, på gott och ont, både "hov" och mindre mod med åldern! Kul var det i alla fall att se bilden och stort Grattis till er som firar! :)

Känns annars sådär. Det är ju katten förståss. Jag blir lite deppad av att ha honom borta och har väl inte gett upp hoppet men nu känns det tungt efter en veckas frånvaro. Inte bra. Återstår lappar imorrn och sedan får vi se. Nu blir det inte mycket mer. Sov gott alla!
#1 - - "A":

Ta aldrig ut lessamheter i förskott,sånt som kan bli roligt kan man ta ut i förtid,då har man ju åtminstone haft roligt ett tag i alla fall.Han kan dyka upp då du minst anar.Vi har haft katter (kastrater) som varit borta på någon typ av "vandring"i många veckor,som kommit tillbaka.Kolla med alla runt omkring som har förråd att ta en titt så han inte är instängd någonstans.

Misströsta inte än.

Kram "A"

#2 - - Monica:

Tack för supporten (och träningsvärken)! Nej, jag brukar verkligen inte sörja i förskott så jag ska rycka upp mig! Och se fram emot när han återvänder!

Kraaaaaaaaam!