Inspirationsdag!

Jag har blivit inbjuden att prata på en Inspirationsdag kring kvinnligt företagande 14 mars! Kul! Inbjuder alla att komma till Scandic Hotell, Solen kl 15.00. Anmälan senast 29 februari till [email protected] eller 0910-891 00. Kostar en knapp femhundring inklusive föreläsningar, ostprovning och middagsbuffé! Ska bli inspirerande och roligt att träffa likasinnade! Jag hoppas inte att jag skrämmer bort någon i vardande... Haha!

Tills dess ska jag fundera vidare på vad jag ska prata om och en början fick jag i och med den krönika som jag skrev igår till Skellefteåföretagarna. Den blev t o m godkänd på direkten och det var inte illa! Tack Ingrid!

Känner mig därför glad och inspirerad denna måndagmorgon och tror att jag måste ut en sväng i det vackra vädret! Tror att det är många som känner likadant och i morse fick vi även besök av den här gynnaren i barrträden utanför fönstret:


Ekorren i full fart! Han längtar nog lika mycket som vi efter våren!

Resten av dagen ska jag ägna åt att utveckla en del mina idéer till föreställningen och skriva ihop lite text till morgondagens uppdrag för Bröstcancerföreningen som firar 25-årsjubileum! Och ikväll är det dags för träning igen! Känner mig superpeppad! Händer inget så fortsätter jag att ha en riktigt bra måndag! Önskar er detsamma!