Stockholm - se upp!

Nu är det klart!!! Vi kommer till Stockholm med ett gästspel av vår föreställning fredag 22 februari på Scalateatern!!! Sååååå otroligt roligt, spännande, exalterande, galet, kul, självstärkande, upphetsande, magiskt... Ja, ni fattar!
 

Nu vill jag be alla jag känner att sprida detta! Scala Teatern, 22 februari! Biljetterna köps via deras hemsida www.scalateatern.se tel 08-14 35 75! Informationen håller på att läggas upp (kanske tar någon dag) och det här måste väl vara en perfekt julklapp till alla utflyttade släktingar och vänner! Jag längtar sjuuuukt mycket!
 
Ja, jag vet att jag är lite "toppad" just nu men jag har längtat sååååå efter att visa upp det vi har gjort! Jag känner mig stolt över det vi har skrivit och presterar och nån gång ska det väl vara dags att åka söderut! Alla som sett oss går omkring med ett lyckligt flin i ansiktet och något lyriskt i blicken - det kan inte vara helt fel? Och ni som inte hunnit se oss i Skellefteå - det finns platser kvar i helgen 14-15 december kl 19.00 på Nordanå! Inte många platser, men hör av er till Turistbyrån 0910-45 25 15 så fixar de allt!
 
Ja, hur ska jag nu fira detta? Har flera idéer... En av dem har jag redan avverkat! Jo, jag har bakat saffransskorpor eller biscotti eller vad man nu vill kalla dem. Det är ju ändå lucia... och jag har inte gjort några saffransbullar... eftersom jag fyllt frysen med så mycket kött och fisk... Haha!
 
 
 
Blev inspirerad av syrran som var så duktig i tisdags! Tog lite mer smör och det behövdes!


In i ugnen, ut för uppskärning, in igen och där är de just nu kvar på eftervärmen. Det kommer nog att behövas för att de ska torka ordentligt. Goda? Jaaaaaaaaaa! Jag har självklart provsmakat!
 
Firande nummer två kommer om en liten stund när jag ska åka och hämta paket med min nya kamera!!! Det blev en likadan fast nyare modell! Beställer alltid från Umeåföretaget Cyberphoto: http://www.cyberphoto.se/ Snabb service!!! Och det brukar ligga en chokladbit i kartongen... Haha!

Panasonic Lumix LX7! Bra vidvinkel och ljusstyrka! Jag har tagit nästan 40 000 bilder på 18 månader med min gamla och den började ge upp på några områden. Blir kanske så när den ligger i handväskan hela dagarna... Man vet ju aldrig vad eller vem jag slår på... Fast det kanske är Emma?

Nåja, nu ska jag samla ihop mig och fundera ut lite middagsmat, ta en mil på motionscykeln och njuta av att allt är klart! Nja, det fattas väl en hel del praktiskt men material är skickat och uppgörelsen med Scalateatern är färdig - och det är ju det viktigaste!