Lugn och fin...

...är jag inte! Nu rullar det på i racertakt och jag hinner inte riktigt med. Försöker tänka igenom vad jag har gjort idag men kommer knappt ihåg! Lite galen, lite stressad, lite på - men fortfarande väldigt glad! Och det är ju tur - åtminstone för alla som finns runtomkring! Tror att jag måste varva ned med lite Wordfeud innan jag fortsätter...
 

Började i alla fall med en löprunda och det var nog tur! Nu hade jag aldrig orkat... Men några bilder har jag inte tagit idag heller så ni får en gammal... Jag ser ju ändå likadan ut! Haha! OCH jag vill gärna tillägga att jag inte heller har någon träningsvärk sedan i måndags! Så nåt' måste mitt motionerande ge i alla fall!
 
Sedan har det varit jobb för hela slanten. Informationsmaterial, lite telefonerande och lite annat pyssel. Har också hunnit vara en sväng på Västerbottensteatern, för att kolla lite saker som vi kanske ska låna, och där träffar jag alltid så många roliga människor! Ska bli kul att hålla till i omgivningarna imorrn och på fredag då vi ska repa. MEN när man är stressad och tycker att man är duktig så måste man också hinna belöna sig. Joooo! Därför hann jag in på MQ en sväng där det var 20% för medlemmar! Det gäller att passa på! Särskilt när man inte har tid för då går det fort...
  
Köpte denna fina blus och två par snygga byxor! Ja, ja... och två tröjor och en scarves... Det gick kanske lite väl fort...Haha! Men jag är supernöjd! Och det är väl huvudsaken! :)
 
Sen då? Jo, jag skyndade mig hem och insåg att jag var sen, köttfärsen hade tinat... vad gör man? Inte biffar igen... Köttfärslimpa! Jodå, det gick snabbt och jag hittade två påsar mozarella som fick bli fyllning. En kanske hade räckt...
 
Hahaha! Den exploderade i ugnen! Precis som maten ju ska enligt dagens tidning! Ja, inte blev den vacker men faktiskt riktigt god!
 
Nu ska jag lugna ned mig och åka för att träffa en tjej som kanske ska göra lite attributmakeri åt oss! So long!