Bara mat?

Ännu en fullmatad dag på alla sätt! Jag och Åsa startade upp tidigt och jobbade här hemma med att renskriva texterna med alla ändringar och även att författa nytt till vår avslutning. Gick väldigt bra och vibörjar känna oss på G även med den delen. Det är ju inte så att allt man skrivit är statiskt. När man börjar repa och hinner känna på allt så vill man förändra och framför allt förbättra! Man vill ju att slutresultatet ska bli så bra som möjligt!

Sedan åkte vi ned på teatern igen för att börja med en lunch tillsammans med Lillemor som gör ett så bra jobb med oss! Hon tar ett jättestort ansvar för texterna också och det är vi verkligen inte vana!
 

Tummen upp för dig Lillemor! Vi bjöd henne naturligtvis på lunch i Foodtältet som en liten gratifikation! Och Mie var lika glad som vanligt! Puss!


I bakgrunden stod duktiga kockarna Louis och Marcus! Vi gillar maten grabbar!


Men jag och Åsa testade något nytt. Man vill ju prova så mycket som möjligt under den här festen! Idag valde vi vattenrökta ribs från Pappas Matkasse och det var också jättebra! Saftiga revbensspjäll med god glaze! Kunde ha varit lite mer grönsaker men man kan ju inte få allt...

Vi fick också sällskap till maten och det var en hungrig gynnare... Istället för att slå efter den (honom?) så gav jag bort en bit av spjället!


Ja, ni ser ju! Här åts det friskt av den söta glazen! Alla gillar Matfesten!

Men det blev inte bara mat idag! En tuff eftermiddag med genomgång, rep och mera bearbetning gjorde att jag när jag kom hem så slocknade i soffan i över en timme... Hur slut som helst! Nu ska jag ta ihop mig igen och dra vidare på slutfest för TV-produktionen "Skrotarna"! Får man en gång vara med i en TV-serie så kan man ju inte missa festen! Tjolahopp!