Påskafton!

Det blev en riktig familjedag där jag mest saknade våra egna barn! Det är ju inte alltid man kan ses och vi gläds fortfarande åt den vecka som vi fick tillsammans över påsk ifjol i Barcelona. Det måste vi göra om! Idag åkte vi inte så långt utan bara till Önnesmark där vi båda har våra familjer. Det är ganska praktiskt att hinna ta en sväng förbi båda två på samma dag. Det mest "opraktiska" är väl att man tvingas äta och fika hur mycket som helst...


Hos svärfars träffade vi också makens söta syster Berith! Hon är så glad och varm och fin! Kul att hinna surra en stund! Jag är lite jobbig med min ständiga fotografering men det är kul att ha kvar lite vardagsbilder. Det är ju det som är själva livet!

   
Bertih, svärmor (som mest får heta farmor) Sonja och svärfar Sture! Alla såg så allvarliga ut men jag lovar att det är mycket skratt och prat när vi ses! :)

Jag hann även en sväng till mina föräldrar där det inte helt oväntat också var påskbjudning!

   
Och här har ni min mamma Annie, lillebror Roland och pappa Henry! Alla glada även här! Kan man vara annat en sån här dag? Roland hade också med sig sina stora flickor:

   
Söta Hannah som bor i Skellefteå och Linnéa med sin kille Christoffer som kommit upp från Stockholm där båda bor och pluggar. Så kul att träffa er alla! Ja, krokusen i rabatten var så glad att den också fick vara med på bild. Det är kul när det börjar komma upp lite lökar. Nu är det vår på riktigt!

   
Hos Sonja blommade inte rabatterna ännu men väl alla hennes underbara orkidéer! Hos mig är det mest bara pinnar... Där avslutade vi också besöket med att se den sista semifinalen! Inte helt oväntat vann det rätta AIK! Skellefteå! Kul! Nu väntar finaaaaaal mot Brynäs!


Man skulle ha velat vara där! Måste ha varit en härlig stämning! Nej, nu måste jag ut på en promenad för att försöka bli av med en och annan kaka...