Pappersdag

Vilket fullkomligt urtrist väder! Det är inte ens ljust ute trots att vi fått snö... Men, men. Det kanske passade mig idag! Jag har ju faktiskt inte ens haft tid att vara ute!


Och inte lust heller... Här ska det vara sooool!

Har börjat plocka ihop kläder och skor som ska packas inför måndagens avresa. Svårt att veta vad man ska ta med. Det är det ju i och för sig alltid men nu skrev Ulla (som vi ska träffa där nere) att vid kusten där vi ska bo är det över 20 grader varmt men uppe i bergen (där hon är) har det t o m kommit snö! Ja, det blir som vanligt - man får ta med sig allt!!! Haha!

Har också ägnat tid åt mina stackars papper. Betalningar, genomgångar, fakturering, planering och pappersuppordning i största allmänhet. Steg upp sju och nu är klockan snart fem. Är inte klar ännu... Men det blir fortsatt jobb i morrn eftersom jag vill ha manuset i ordning innan vi åker. Packningen lär jag också få göra klar. Ikväll har jag dock tänkt vara lite ledig och se en föreställning på Västerbottensteatern! "Gold Mountain" - ett kanadensiskt gästspel. Ska bli kul! Nu händer det inte så mycket innan dess men jag återkommer med all säkerhet!