Matchdag!

Idag blir det ladan! Västra stå med Maria Bohlin! Så kul! Ska bara hinna iväg för att köpa öronproppar som tydligen ska behövas. Kanske köper några paket till de som står bredvid mig också... Haha! Jag är ju inte känd för att vara direkt lågmäld...

Men det är inte bara jag som ska på match. Redan sent igår kväll anlände Oskar och hans kompis Mattias som också ska dit idag!


Fiiiina pöjtjen! Det är så underbart kul att ha dig hemma på visit Oskar!

Man kan ju tycka att jag skulle ha varit helt lugn och sovit som en stock nu när sonen också kommit hem - men icke... Vakentid igen och inte kunde jag väcka resten av gänget för att spela sällskapsspel heller... Men imorse var jag ändå uppe tidigt och idag fick jag vekrligen god utdelning:


Tre män i köket som gör kalasfrukost! Så här skulle man ha det varje dag! Eller kanske ändå inte eftersom jag har så svårt att hålla mig borta från "mitt" område som köket ju har blivit. Eller så kanske jag skulle kunna vänja mig... Det vore också bra för mig!


Kungen av amerikanska plättar var igång! Det här händer ju inte varje dag som jag tidigare angett i bloggen. Sonen tycker att jag har ägnat mig åt falsk marknadsföring. Men - det händer då och då! Och det är väldigt trevligt!


Vi tog också fram muffinsjärnet för att få nybakta citronmuffins till kaffet! Gyllenbruna? Nääe, men goda!


Sedan var det bara att hugga in! Bacon, äggröra, plättar, lönnsirap, mackor, kaffe och muffins smakade hur gott som helst!

Nu ska jag överväga om jag ska träna eller om jag ska ta en powernap. Sedan blir det match! I'll be back!