Jaha?

Hade ju tänkt skriva ännu ett blogginlägg och visste precis vad jag skulle ha med men nu har min hjärna kortslutit på något sätt... Hmm... Det får bli något annat! Jag är ju en ordbajsare av stora mått (ja, jag erkänner!) så det borde väl "poppa upp" något lämpligt!

Det blev en riktigt bra dag ur jobbsynpunkt! Känner att jag har bättre grepp om texterna även om det saknas en del. Kan bli riktigt kul! Skrattade faktiskt högt idag åt en grej jag skrev. Kändes lite sjukt men det måste bli roligt! Avslutade också dagen med ett varv runt huset med dammsugaren, ett träningspass och tillagning av korv stroganoff. Så! Då var det klart! Hmm...

Neeeej, nu kom jag på vad det var! Jag har ju faktiskt fått världens roligaste hälsning! Mats och Kickis flicka Tilly är en helt underbar "Oneliner" som kommer med den ena fantastiska kommentaren efter den andra. Idag skickade Kicki över denna som kom efter att mamman förklarat att man måste vara två vuxna om man ska åka med två små barn till Leos Lekland:

"Men mamma, om du inte kan åka själv med jag och Charly på Leos så kan vi ju fråga Monica på revyn, hon orkar säkert springa efter Charly!!"

Haha! Ja, jag blev rörd över hennes tilltro till min ork men efter träningspassen vet man aldrig... Kanske kan det var mitt mål? Att orka besöka Leos Lekland? Det ser onekligen ganska roligt ut!


Tilly i bollhavet! Underbart!

Med denna glada hälsning avslutar jag dagen! Sov gott alla!