Fixardag

Det har varit ett rännande och ett stökande hela dagen och jag vet inte om någon egentligen kan se något märkbart resultat - någonstans!

Det viktigaste är väl att jag har plockat ihop och kört runt för att hämta rekvisita till morgondagens filminspelning inför "Mens Night 2". Det kommer att bli riktigt kul! Hoppas jag... Haha! Förra filmen där vi spenderade en stund på gymet väckte enorm mycket skratt och jag tror att vi hade lika roligt själva. Nu blir det en fortsättning eller egentligen en helt annan film. Rolig den också hoppas vi!

Känns väldigt bra att börja producera material även om premiären sker i september. Idag smygsläpps biljetterna i Luleå men de lär nog inte ha någon rykande åtgång innan vi fått klart med affisch och annat material. Kulturens Hus ville ändå släppa dem och så fick det bli!

Jag har också bokat in lite möten, träffat en kund och ägnat satagarderoberna en timme i afton där jag rensat vidare. Det börjar närma sig slutet nu men så länge jag inte får in allt igen så måste jag fortsätta... Det mest märkbara är väl att jag nu framöver inte kommer att hitta ett endaste plagg! Jag menar, man kommer ju knappt ihåg var man lagt bilnycklarna...


En del av halsbanden har fått en ny krok som jag optimistiskt nog hade tänkt hänga i garderoben... Eftersom jag valt att galga så mycket kläder så ryms den inte... Men skam den som ger sig. Snart har jag tömt hela vädringsstället och återfått sovrummet i brukbart skick!

Nej, nu blir det pastagratäng med kassler och ädelost, sen Indoor Walking! Bra sätt att rensa huvudet inför morgondagen!