En annan dag...

Skönt med långhelg! Den här dagen blev som en extra bonus! Vill också rikta ett särskilt tack till Solen som läste mitt brev och dök upp igen! I love you!

Maken åkte till svärfars så jag blev lite singel idag. I ungefär fyra minuter... Haha! Sedan kom finaste lillebror och hälsade på! Roligt! Vi åt lunch och pratade och pratade. Det behöver man ibland!


Hann också med kaffe i solen och en gemensam klippning av katten! Skönt!

Jag har väl inte varit på mitt allra bästa humör de senaste dagarna. Inget särskilt, men en aning låg. Skrev en text som hämtad ur självömkansträsket igår så jag kanske håller på att skriva av mig det mesta! Haha! Skriva är överhuvudtaget väldigt bra! Ut med skiten! In med något nytt! Men jag måste nog träna i afton också om det ska bli riktigt bra!

Nåja, efter ännu en dust med datorn gick jag ut och satte mig i solen en stund. Jag gillar ju det och det är väl enda gången jag sitter stilla...


Bra med uterummet där man kan sitta inne och ändå sola ute! Och utsikten var det inget fel på:


:) Men det var inte bara solen:


Prinsessan Skrållan var igång och hade just bestigit ännu en spaljé!


Jag tror att hon tror att hon kan hoppa över till taket trots att det fattas fem meter... Ja, hon ser i alla fall bra ut!


Och tog sig ned även här! Bra katt reder sig själv! Och det ska jag också försöka göra! Nu mat, handling och Indoor Walking! Synes!