Upp å ner

Känner mig verkligen lite mysko idag. Somnade inte förrän halv tre och steg upp tidigt för att hämta maken som lämnat in bilen. Kände att det blev för lite sömn så nu har jag sovit en stund till på förmiddagen men jag är fortfarande lite yrslig. Tror bestämt att jag bestämmer mig för att ta helg!!! Det måste vara det jag behöver!

Lite ledighet kan i alla fall inte vara fel och jag har bara en sak på agendan. Nja, egentligen tre saker men jag ska se om jag klarar av att negligera två av dem... En sak är dock denna märkliga faktura från Fjellinjen AS! Jag har precis varit inne på deras hemsida och jag antar att de får många fakturaprotester eftersom det fanns en färdig blankett där man kunde fylla i med hela ärendet. Vore konstigt om det inte gick att lösa. Hur det kan hända fattar jag inte men folk har ju fått böter förr i helt fel städer...

Imorrn drar vi i alla fall iväg på en kort tur igen. Skönt att komma iväg och se något annat! Vår första semester för över 30 år sedan gick till Kokkolaforsen och nu är det dags igen! Jag minns alla roliga bilder vi tog och jag ska se om vi får chansen att ta om vissa av dem igen! Hur det ser ut där nu har jag ingen aning om men det var en mäktig fors och fin natur så det blir bra!


Maken och sonen var där ett par dagar förra året och fotograferade!


Och "bulbade"! Vad det är vet jag inte men det har något att göra med fri hand och långa slutartider! Jag skulle nog säga att det var lite suddigt men jag är ju inget proffs! Haha!

Ser i alla fram emot lite fotografering och avkoppling! Bäst att ta med vinterjackan ifall det blir kyligt...
#1 - - Ola T:

Ha det så jättebra!