Umeå!

Nu är man lite överkörd av tåget! Sov ju som en stock i morse och höll på att försova mig till dagens första möte... Men som tur var är jag ju gift! :) "Ska inte du stiga upp?" är en bra fråga. Då förstår man att det är hög tid! Studsade med andra ord iväg på dagens företagsmöte som blev en väldigt positiv och inspirerande träff! Trevliga deltagare och många bra idéer! Tack för att jag fick vara med och för att mina synpunkter kändes värdefulla!

Sedan kom Åsa ned på stan för att käka lunch och hinna med lite shopping! Vi hann bara in på en skoaffär innan vi skulle åka vidare men det räckte...


Åsa fick med sig en påse som innehöll nya stövlar! Snygga!!! :) Jag ville gärna köpa ett par jag också men mina är tyvärr i alldeles för bra skick ännu...

Efter denna glada upplevelse åkte vi vidare söderut och landade på hotellet och sedermera Sagateatern. Väl framme drog vi genast igång med uppackning och soundcheck! Några timmar går snabbt och vi gillar båda att vara ute i god tid!


Vår lite röriga "loge" på scenen är ganska snabbt iordningställd! Åsa sjöng koncentrerat! Själv sprang jag omkring och fotade som en yr höna men var tvungen att sansa mig för att vi skulle bli klara! Haha!


Här sitter jag i alla fall stilla! På bordet ligger "Barbros" glasögon, "Maj-Ullas" hår och ett körschema. "Bra att ha"-saker!


Åsas fantastiska "mamma-sång" gick hur bra som helst ikväll och jag hoppas verkligen att dagens recensent gör något bra av detta! Vi får väl se vad VF skriver... Nåja, publiken var med på noterna och det är ju det som räknas! Tack för alla härliga skratt Umeå! Vi ser fram emot ännu en föreställning imorrn!

Efter föreställningen gick vi vidare till Allstar för lite mat. Man blir hungrig när man kört en show och det har varit en lång dag!


Men denna mastodonttallrik fick jag inte i mig... Men det var nära! :)


Åsas kompis Arne från Sundsvall kom upp för att hälsa på och det var trevligt att träffas igen! Skål på er och tack för idag!

Nu är jag tillbaka på rummet där ventilationen viner som om det vore storm... En aning irriterande. Fjärrkontrollen är också försvunnen men sängen är skön och internet funkar. Man kan inte få allt... Nu känner jag att axlarna har varit rejält uppdragna och att en massage inte skulle ha suttit helt fel, men det är nog en aning sent. Blir till att lägga sig och ta en rejäl sovmorgon imorrn! Frukosten serveras till 11.00 och det känns inte helt fel! Och massagen får man kanske ersätta med en:



Sov gott alla och tack för idag!