Tidig shopping!

Jag hade ju bestämt mig för att stiga upp tidigt och tydligen tyckte kroppen också att det var en bra idé eftersom jag vaknade av mig själv före sju! Det är inte så vanligt... Haha! Nu har jag hunnit jobba lite, dricka mycket kaffe och även satt på en omgång till, ringt och beställt en telefon som tyvärr inte fanns hemma...


Valde en vit men ångrade mig och har nu bestämt mig för en svart (ja, ja, man är lite ambivalent). Men så kommer det tydligen någon uppdatering från Apple nästa vecka så det blir till att vänta och se vad som kommer. Jag sitter ju inte i sjön! Än! Ett par veckor till borde jag klara!

Jag har ju varit motståndare till en så här "hypad" telefon men inser att det nog också är kanonbra! Emilia kallar den ju för sin "bästa vän" och det vill inte säga lite! Alltså ger jag mig gott folk och köper en jag också! Vartannat år uppdaterar jag ju mitt företagsabonnemang och det är dags nu. And if you can't beat them - join them!

I övrigt så ska jag läsa affärsplan inför morgondagens möte och fortsätta med lite pappersjobb innan "dataaffären" öppnar. Kanske får man köpa en ny idag och kanske får man vänta. Till lunch dyker bästa Åsa upp och då ska vi inrikta oss helt på manuset till "JULGALET"! Kul! Och köp biljetter om ni inte redan har gjort det! Ring Turistbyrån 0910-45 25 15 och boka idag! Det kanske är lite "äckligt" att göra reklam så här men bloggen får ju också vara en informationsplats för allt jag gör! Ska hur som helst bli såååååå kul! Ha en fin dag alla!
#1 - - Emilia:

Oj, ska du bli med iPhone!! Applepappan måste vara nöjd:)

#2 - - Mariana:

Jag kämpade emot tills nyligen och jag är helt såld, du kommer inte att ångra dej.

Trevlig helg på dej