Sopa?

Idag är det som en "sämmerdag"! Känner mig stressad över allt som inte är gjort och samtidigt vet jag ju att jag ligger rätt bra till med allt jobb! Varför ska jag envisas med att vara så hård med mig själv? Känner mig ungefär lika alert och framåt som jag var på den här bilden!


Vacker vy från Kukkola 1980... haha!


Lika snygg idag! :)

Nej, jag måste faktiskt börja med att röja lite här hemma. Jag blir faktiskt stressad när det är prylar överallt och påsar som inte är uppackade ännu. Shopping för också med sig en hel del stök och det måste jag göra bort innan jag kan koppla av eller börja på något nytt. Kanske borde jag också tvätta bilen? Åka ned på kontoret som en normal företagare? Skriva? Dammsuga? Planera middag? Alla dessa frågor...

Men jag är ju inte deppad eller nere på något sätt. Möjligen bara fetare efter helgens alla godsaker... Nej, jag måste bara börja ta tag i saker för att komma vidare och jag tänkte att om jag skriver ned det på bloggen så kommer jag närmare själva starten! Så, here we go!