Prinsessa?

Jag undrar om det är någon som har lagt en ärta i min säng? Har inte hittat den men vaknade igen halv fyra och ryggen var i skräckform... Aj! Ipren och Voltaren fick det bli och sedan lyckades jag somna om! Och jag som trodde att ryggen blivit bättre igår. Men förmodligen lyckades jag bara hålla smärtan borta med tabletter och alla goda skratt! Antingen är det något som har hakat upp sig eller så har jag bara blivit prinsessa?


Hur som helst lyckades jag få en tid hos "Kroppen" efter lunch så nu ska vi se om vi kan skilja agnarna från vetet. Antingen är jag kunglig eller så hittar han något han kan bryta ihop! Så hårdhänt som han brukar vara så kan det också bli jag som bryter ihop... haha!

Måste ju försöka återfå formen innan jag åker till Luleå imorrn! Vi ska spela på Kulturens Hus och har utsålt fredag kväll men lite platser kvar lördag 15.00! Så passa på ni som inte köpt biljett! Det ska bli otroligt roligt att möta en ny stad! Åsa har ju varit där tidigare så hon känner väl en del men för mig är det ganska nytt. Jag har gjort några företagsjobb där uppe på senare tid men inte något gästspel. Ska bli så kul!

Nu sjunger ju "Mens Night" på sista versen och de offentliga föreställningar som återstår är bara den kommande helgen och nästa med föreställningar i Umeå och Robertfors! Soppan på Västerbottensteatern är ju helt utsåld så nu får hugade åskådare boka plats på vår Julshow istället! Det känns som om den kommer att bli lika rolig!

Nu lunch och lite fix innan "genombrottet"! :)
 
#1 - - Ola T:

Det är stretching som du behöver. Du har ju katt. Se på den. Nästan varje gång en katt reser sig från vila så sträcker den på sig. Ordentligt. Jag kan ge dig några tips när vi möts någon gång. Tips som gör ryggen bättre.

#2 - - anki:

Kära min bästa MONICA FRU LINDGREN!!

Träning är A och O för ryggen!!

Jag säjer inte mer.

Varma och helande "huggs"

(((anki)))