Overall!

Jädrar i havet vad jag har hunnit mycket! Eller vad jag har legat efter... haha! Allt är ju relativt men jag hade mycket anteckningar att skriva rent och även lite texter som behövde bearbetas. Man är ju inte klar förrän man är klar... Nu har jag gått igenom så mycket som jag orkar idag och skickat vidare till Åsa som tar vid! Det är bra att ha varandra på många sätt!

Fick ett fint mms imorse från en tjej som blev glad över nya overallen igår!


Hon rörde sig tydligen väldigt snabbt eftersom mamman inte hann med att få in skärpan... haha!

Nåja, hur som helst är det en vindoverall som ska tåla väta och passar bra på förskolan! Det är skönt att man inte behöver köpa rosa bara för att det är till en tjej! Hon är så fin i turkos och limegrönt! En cool tjej ska ha kläder som tål lite tuffa tag!

Och när det gäller grönt så får jag väl krypa i "bätterklänningen" imorrn afton då jag och Åsa ska underhålla Swedbanks gäster när de har Tjejkväll på Nordanå! Jag tror personligen att vi kommer att göra succé i modevisningen! :) Nu ska jag titta över text och ikväll ska jag och syrran se tjejfilm! Det gäller att passa på medan "gubbarna" är på jobbet!
#1 - - Kicki:

Tilly har exakt samma overall och den är toppen.Har haft den sedan i våras och så fyller man på kläder under om det blir kallt.Dagmamman säger att det inte borde finnas andra kläder.....