Olycksdag...

Har knappt suttit vid datorn idag så jag har varit lite borta från nyhetsflödet och det var kanske lika bra eftersom jag hann en hel del utan att fundera särskilt mycket. Känns obegripligt att höra att en stor svensk idrottsman omkommit i en flygolycka i Ryssland - men så är det! Jag är ingen hockeyfantast men det behöver man inte vara för att sörja en människa som gjort stort avtryck! Tack för allt och vila i frid!

Själv har jag mest stökat på i min ensamhet. Det har blivit lite bra rensningar men fortfarande är det ju inte klart och det kommer det heller aldrig att bli eftersom jag köper mer än jag kastar... En sak in, en sak ut måste bli en ny regel! Imorrn ska vi fortsätta med förrådet där det verkligen har samlats allsköns skrot! Huga!


Nu är det bara för gästerna att komma och duscha! Allt skrot är borta!


Och kontoret börjar återfå sin normala form! Det tar sig, sa mordbrännaren!

Ja, den här sommaren har ju inte inbjudit till inomhusarbete och då får man finna sig i att ta tag i det när hösten kommer. That's life! Imorrn blir det i alla fall skrivdag med Åsa i Piteå och det ska bli så roligt! Skönt att känna att det är lite bortstädat när man kommer hem igen! Och även om inte någon annan bryr sig så är just det avkopplande för mig! :)