Jobbdag!

Jag såg mig omkring, noterade allt som skulle behöva göras här hemma - och åkte ned på kontoret! Haha! Lite fegt kanske men det var betydligt enklare att sitta med praktiska saker där och slippa se eländet...

I vanliga fall så jobbar jag gärna, eller helst, hemifrån men då måste det vara lite bortröjt för att jag ska få arbetsro. Jag tror faktiskt att karlar är bättre på att "inte se" städning och disk! Nu får jag säkert kritik för detta men jag ser ju på min egen man att han kan gå genom huset och ut i garaget om det är där han har tänkt vara under dagen. Jag måste röja min väg fram till datorn för att kunna komma igång och jobba lite koncentrerat.



Nu blev det en bra dag på kontoret. Vi släpper biljetterna på fredag men jag är fortfarande lite kluven över priset. Vi ville att det skulle ligga under 400:- och tyckte att 395:- kändes bra. Nu ska ju Turistbyrån också lägga på serviceavgift och då kostar biljetten 425... Det känns på gränsen - även om det ingår både mat, kaffe och biljett. Eller? Jag och Åsa ska sitta och jobba med praktiska frågot imorrn och det här är väl en sak vi måste avhandla och räkna på. Jag har i alla fall gjort klart allt material som ska skickas vidare så vi är på G!

NU ska jag iväg på träning! S.P.Y.C-passet startar idag och det kommer säkert att bli hemskt! Eller som min kropp brukar säga: Hemskt bra! För det är ju det! Om man kunde vila sig i form hade jag varit vältränad nu men jag ämnar hålla igång den här gamla kroppen ett tag till! Därför sticker jag nu! Tjolahopp!