Hot stuf på Nordanå!

Jodå, det gick lite hett till idag! På mer än ett sätt! Först fick jag ju lägga på en rem för att hinna göra mig i ordning och ha lunchen klar till Åsa och det lyckades jag faktiskt med! Laxen blev godkänd och hon fick även ett mycket obetydligt paket! Man ska få presenter när man fyller år! Även om det bara är 24! :)

Sedan drog vi iväg på Nordanå och det kändes skönt att få komma till "hemmascenen" igen! Jag trivs verkligen där! När ljudet och musiken var klar gick vi ner till logerna och tog samma platser som vi alltid brukar ha... Man är ju ett "vanedjur"!

        
Åsa försökte anlägga en ny frisyr men jag vet inte... Hon återgick sedan till den gamla och det tror jag var klokt! :)


Vi hann även en sväng till caféet och anledningen till att hon ser så äckligt glad ut är inte att jag har bjudit på tårta utan att Babben Larsson har skickat en grattishälsning på födelsedan'! Som om det skulle vara så mycket att skryta med... Och nej, jag har inte fått någon sådan!!! Men inte fan är jag bitter... haha!

Uppe i foajén pågick förberedelserna inför kvällens "Höstmys" med Swedbank! Flera företag fanns representerade där uppe för att ställa ut och sälja prylar under kvällen!


Söta Monica Hedlund från Guldsmeden hjälpte till att hälla upp vin!


Hennes kollega Madeleine Pettersson var inte sämre! Och kolla snittarna! De var verkligen supergoda!


Glada kvinnor fixade överallt! Här har vi Spets & Tings monter!


Och här har vi ärtiga Britt-Inger Eriksson från Swedbank som hade anlitat oss för kvällen! Hon lade upp snittar med van hand och pekade med hela handen! Helt i min stil Bingan!


Guldsmeden hade mycket snyggt! Vilken tur att jag inte hade några pengar...


Och i kategorin "Värdelös information" kommer här en bild på min telefon som talar om att jag i logen klarade en av de två banor som återstår i "Angry Birds"! Yesssss!!! Ja, ja, det var bara ett tidsfördriv medan jag memorerade text men idag hade jag också lite tur! :)


Och när arrangemanget började blev det tjockt med glada och trevliga kvinnor i foajén! Ett superlyckat arrangemang och kvinnor ÄR fantastiskt roliga att underhålla! Because we're worth it!


Eva och Eva hängde lite med oss och pratade om att de missat Mens Night som nu bara spelas i Luleå, Umeå och Robertsfors (sista chansen 2 oktober!). De ville genom bloggen hälsa till sina män Lennart och Anders att de gärna ville bli bjudna på den kommande Julshowen! So what's stopping you gentlemen? Hoppas vi ses! Så här glada fruar ska man vara rädd om!


Man kunde också få sin juveler rengjorda med ultraljud! Här är det nygifta Sanna (från min gata) som piffar upp vigselringen!


Sedan drog kvällen igång på scenen! Först lite ekonomisk information som var både bra och lätt att förstå. Jag önskar att jag hade suttit i salongen men nu var det min tur att göra entré strax efteråt så det blev lite sporadiskt lyssnande. "Emma" högg i där Britt-Marie Mattsson slutade och det gick faktiskt skitbra! Så kul! Och så himla glad pch fin publik! Jag bara älskar mitt jobb!!! Efter en kort paus var det så dags för modevisning från Intersport och Ateljé Elisabeth Victoria.

Fina modeller och full fart tills... brandlarmet gick! Och alla som väntade på sin entré, inklusive the lovely "Belinda" fick vackert lämna lokalen tills det blev klart att faran var över! Själv är jag dock lite uppstudsig så jag gick och kollade läget där ute!


Jo, "Djävuln' å!" Brandmän tillika rökdykare kom springande och det var nog tur att de inte behövde stanna! Med så mycket ensamma kvinnor i salongen vet man aldrig hur det hade slutat... Och Belinda är ju värst! En singel i kategorin "Desperat"! Haha!


Nåja, larmet gick över och modevisningen fortsatte. Ingrid Bäcklund skötte snacket med den äran och var konferencier tillsammans med Catarina Lidman!


Söta Stina från Emilias f d fotbollslag var en av de fina modellerna! Men sen då?


Jo, då svepte hon in! Som en frisk fläkt i leopardmönstrat! Belinda Bengtsson! "Har ni väntat länge?" Killen i publiken tror jag tog till flykten! Lika bra!

  
  
I sitt esse! Du är verkligen "Top of the line!" och jag skrattade gott!


Tillsammans med alla andra i publiken! Ja, vi tog en bild från scenen innan vi körde slutlåten för att vi skulle ha bildbevis på att folk faktiskt stannade! Haha!

Det blev en superkväll! Hur roligt som helst! Kul att få fira dig Åsa även om vi jobbade! Men så kul som vi har på jobbet spelar det ju ingen roll vad vi gör... Grattis ännu en gång och en bamsekram! Lysande bra jobbat!

Och med tanke på hur många bilder jag (alltid) tar så hittade jag en utställning som jag måste se:


Haha! Ja, jag har ju hunnit ta över 8000 bilder med min kamera sedan jag köpte den! Visserligen mer kvantitet än kvalitet men kul har jag haft - hela tiden!

Nu; nedvarvning med TV!

#1 - - Ola T:

8000+ bilder. Respekt.

#2 - - Majbritt Söderberg:

Fantastiskt, då har du kanske inte några "otagna" bilder heller?