Bästa läsare!

Jag uppskattar verkligen att ni läser bloggen och att mina små tankar och upplevelser kan glädja fler! Och kanske ibland reta en del men det är smällar man får ta. Lite reaktioner är det säkert bra att väcka även om jag inte så ofta är direkt kontroversiell!

Igår kväll hade jag dock igång värsta åsiktsmaskinen och det går kanske lite fort när jag skriver. Därför vill jag bara förklara lite vad jag menar. Att jag inte gillar nyfikenhet betyder naturligtvis inte att jag vill att ni ska sluta läsa bloggen!!! Här har jag ju valt att "vika ut mig" och jag gillar verkligen kommunikationen med mina läsare både på bloggen och Facebook! Så fortsätt att läsa och kommentera - det gör mig så glad! Tack Maria!

Men ni förstår säkert att det som stör mig är missunsamma människor som med sin nyfikenhet gör livet surt för andra. Det är inget livgivande sätt att vara och det vill jag gärna hålla mig undan!

Sedan finns det bloggar som jag verkligen uppskattar även om de inte alltid har bilder! Så http://olatheander.wordpress.com/ fortsätt som du gör! Jag läser din blogg varje dag och tycker att du tar bra bilder (kul!) men att du skriver ännu bättre! :) Du är min länk till den politiska världen och min idol när det gäller att stå för sina åsikter!

Ja, nu kanske jag är tillbaka igen! Jag vet inte varför men jag får ibland lite "ågren" om jag har haft för starka känslor och åsikter. Sa jag för mycket? Var jag oförskämd eller orättvis? Någon ledarskribent blir jag aldrig eftersom jag vill vara för många "till lags" men jag fortsätter att bubbla här på bloggen i alla fall!

No hard feelings och inga bilder den här gången heller! Haha! Men jag är snart tillbaka! Nu kaffe och Ipren eftersom ryggen fortfarande är i sämsta formen... Ha en bra dag i regnet!
#1 - - Ola T:

Du är bara för härlig!