Vilket ös!!!

Jag är superlycklig! Vilken föreställningsdag och vilken publik! Jag har sagt det förut och jag säger det igen: Det här är det bästa jobb man kan ha! Och visst var det roligt igår men idag var det en speciell stämning som var helt magisk! Vissa dagar blir det bara så här bra!


Kanske berodde det på laddningen med detta underbara kaffe från "Costas"! Hur gott som helst! Måste gå dit och köpa lite kaffebönor imorrn. "Godfathers blend" var helt i min smak!


Vi sjöng upp och hann också kika lite på gårdagens filmsekvenser! Emil filmade och det kommer att bli roligt att ha kvar lite dokumentation!


Lite eftertänksamhet innan starten kan också vara bra även om det mest bara blir skoj och slams... Jag testade lite och det är svårt att ställa skärpan i en spegel... Men det duger inte att sitta stilla! Vi tar ju alltid emot publiken och idag kom jag även ihåg kameran. Även om jag inte kom ihåg att plåta alla...


Fina Tatja och trillingmamman Johanna kom för att skratta och vara barnldiga en eftermiddag! Kul! Cool frisyr Tatja!


Åsa fick besök av en kompis som kallade henne "läckerbit". Och det hade hon tydligen bara betalat 500:- för att få honom att säga! Offentligt! Billigt! :)


Och här har vi fina Hannah, Erik och Birgitta Bergvall från Boden! Det är min systers svärföräldrar och svägerska och jag blev så glad att ni ville komma! Stor kram!


Åsa tillsammans med "gammsvågern" och hans söta fru!


Publiken! Ja, vi tog den här bara som ett bevis på att det ändå var mycket publik även om det inte var utsålt idag! Glädjande nog hittade vi Ingegerd och Rune Eriksson från Daglösten längst fram! Det kom flera Lövångersbor också och det känns hedrande att ni åkt så långt för att se oss! Tack!

Jag glömde ju fotografera flera älsklingar men jag måste ju få nämna dem här!
F d Flygplatschefen Karin Larsson-Tängden och scenografen Ulla Karlsson är två fantastiska kvinnor som tog sig tid att komma idag och det var jag verkligen glad för! Kram både till er och till Jöggas söta föräldrar som t o m hade med sig blommor! Jag förstår nu hur Jörgen kunde bli så fin! :) Hur som helst blev den en magisk föreställning där vi var överens på alla plan! Skitkul! Men det roligaste hände nog efteråt:


När vi gick från teatern till hotellet hör vi: "Oooooohhh, där är dom!" Det var Lena, Bibbi och Aila - tre skönsjungande sjuksköterskor - som hade varit på föreställningen och blivit 10 år yngre! De tyckte att vi var så bra att de inte kunde förstå hur vi kunde vara kvar ens i Sverige! Vilka underbara kvinnor! De berömde oss så mycket och tackade för att vi gjort deras liv rikare att vi blev nästan generade. MEN det är den här typen av publikmöten som gör att man vet att vi håller på med rätt saker! Vi vill ju göra underhållning som ger människor kickar och gärna ett lyft till kvinnor i vår egen ålder!

Så det är med en viss lyckoberusning som jag nu sitter här på rummet och firar med mörk choklad och mineralvatten! Om en stund ska vi träffas igen för att gå ut och ta en matbit. Men jag hade egentligen inte behövt något tilltugg alls för att fira. Det känns som om vi dragit världens vinstlott idag och det är gott som räcker oerhört länge! Kram och tack till er alla!
#1 - - Karin.Larsson-Tängdén:

Tack för en helt underbar föreställning. Jag och mina tre kompisar gick lyckliga ut från Sagateatern och ser fram emot nästa föreställning. Kram. Karin L-T

#2 - - Birgitta Bergwall:

Tack för en härlig föreställning med stor igenkänningsfaktor :)

Det var länge sen vi fick skratta så mycket,har fortfarande kramp i magen! Kramar från Birgitta,Eric och Hanna