Stressad... igen!

Nu är jag inte riktigt harmonisk... Det är så mycket som ska bli klart inne i mitt huvud att jag förlorar humorn... Det brukar bli så när jag blir för stressad! Därför väljer jag att avreagera mig lite här på bloggen istället för att bli "a pain in the ass" för mina kollegor under eftermiddagens rep! Grrr... Mest arg är jag ju på mig själv som (självpåtaget) gör för mycket!

Nåja, det ska bli bättre! Nu ska jag och Åsa gå igenom de praktiska punkter som är mest akuta och sedan ska vi träffa sömmerskan som ska mäta oss, hämta en bandspelare, lämna tillbaka lite lånade kläder, hämta nyckel på Nordanå och slutligen musikrepa senare i eftermiddag! Borde gå!

Vi har i alla fall haft en kanonrolig förmiddag när vi spelat in reklamfilm som kommer att sändas i TV från onsdag nästa vecka! Då kommer vi alltså att finnas på riktigt! För visst blir det så när man syns i TV? Haha!


Manus blev klart igår och Åsa är den som absolut vill vara Lucia...


Själv fick jag vara den glättiga presentatören! Och vi slängde på oss var sin boa. Måste kanske ordna ett par andra i bättre kvalitet eftersom vi nu lämnat röda spår i hela isladan...


Vi höll alltså till utanför logerna på "ladan" och här ser ni vår gullige filmare Mattias Sjöstedt! Jo, han skrattade flera gånger! Vi hoppas att det var för att han tyckte att vi var roliga... haha!


Lite pyssel innan ljud och bild stämde men efter en timme var vi klara! Sköööönt!


Och när jag sneglade ut genom en dörröppning fick jag också se lite hockey! Vem som tränade har jag ingen aning om! Alla ser ju nästan likadana ut...

Vi käkade lunch på Rinkside och började prata om vår spelperiod. Där fick vi en liten tankeställare. Är det så att vi har gjort fel som spelar föreställningar på torsdagar under tre veckor? Är det verkligen så att man inte kan arrangera saker på torsdagar eftersom alla ser på hockey? Visst måste det finnas fler människor i den här stan? Nu har vi en hel del bokat men ser fram emot fler bokningar just på torsdagarna. Vi vill ju ha publik varje kväll och lovar i gengäld att ägna andra torsdagar åt hockeyn! Det är väl OK?

Nej, nu är vilan över! Måste fortsätta med jobbet! Men jag blev faktiskt mindre irriterad av att blogga! Haha!
#1 - - Malin:

Herregud, det MÅSTE väl ändå vara så att man kan vara intresserad av mer än en grej i den här stan?!? Go torsdagar!

#2 - - Monica:

Haha! Tack för stödet! Självklart måste det vara så! :)