Skööööön kväll!

Oj, så härligt att vara ledig ikväll och att ha gjort bort alla måsten för dagen! Jag ägnade några minuter åt att laga korv strognoff och sedan gjorde jag ingenting alls! Fast det är ju också en lögn...

Jag läser avundsjukt om kvinnor som tar långa bad men i det här huset har inget legat stilla i badet sedan Emilia flyttade! Alltså gjorde jag slag i saken med ett hett bad och en lagom tinad glassbåt från frysen! Ja, jag skulle inte ha den som leksak. Jag åt upp den! Men njöt kollossalt av att bara ligga helt stilla i värmen!


Nu har jag både scrubat kroppen och ägnat mig åt fotvård och lite manikyr. Vardagslyx som inte kostar mer än tid! Och det tog jag mig faktiskt idag! Bra jobbat Monica! Och snart är mina "mysprodukter" slut Emilia... Alltså får jag önska mig fler till jul! En skön kväll som nu ska avslutas med lite TV!