Reeeeeep!

Snart nio på kvällen och äntligen hemma efter en lång, men bra, repdag! Vi har gjort bort mycket fix och trix och även hunnit repa alla låtar! Kul! Det är så roligt att sjunga tillsammans! Man blir på bra humör vare sig man vill eller inte!


När vi kom på Nordanå började vi med att hänga upp lite affischer! Det måste ju synas att vi snart flyttar in! Träffade också teknikerna och hann prata om placering av bord mm. Alla gäster ska ju kunna mingla och äta före föreställningen!


Sedan kom Mies söta mamma Inger för att ta mått på oss och gå igenom vad som ska sys till föreställningen. Det blir lite ändringar av befintliga plagg och en del nysömnad! Känns jättekul att hon hjälper oss! En kvinna som har erfarenhet av både revy och teater är en ovärdelig tillgång!


Paus för en snabb middag! Gissa var? I fönstret ser ni också Robert som kom för att träffa oss och lyssna på repet. Han ska ju sätta ljus och det är bra att få en uppfattning om vad vi ska göra.

Nu har vi harvat alla låtar igen, lyssnat på den senaste mixningen som blev alldeles lysande! Bra jobbat Tobbe! Nu har vi också fått lite julig bjällerklang och trumpeter! Musikgrunderna är verkligen hur bra som helst! Det kommer ni att få höra när ni kommer! Och Nordanå har också fått en helt ny ljudrigg så det kommer att låta fantastiskt!

Stressad är jag väl fortfarande men jag känner att en del saker är avverkade och resten får jag göra i helgen. Hade tänkt jobba lite mer ikväll men nu har jag snart varit igång i 12 timmar och det får faktiskt räcka! Måste vila och ladda för morgondagen så att jag också orkar vara lite gladare!

Ha en bra torsdagkväll så ses vi imorrn!